Mikkelinpäivän perhekirkko ja lounas

Mikkelinpäivän perhekirkkoa vietetään Lohtajan kirkossa. Perhekirkon jälkeen voi osallistua lounaalle Lohtaja-talossa.

Lohtajan kirkon saarnastuoli.Sunnuntaina 3.10. klo 10 kokoonnutaan perhekirkkoon Lohtajan kirkkoon. Perhekirkossa ovat mukana Iiro Pyrhönen, Oili Ijäs, Anne Perander, János Gyülvészi sekä lapsikuoro Viljavat johtajanaan Ilona Haverinen. Jumalanpaveluksessa myös siunataan ekaluokkalaiset.

Perhekirkon jälkeen klo 11-13 on Lohtaja-talolla tarjolla lounas nimikkolähettien työn hyväksi. Pöytään on katettu Lindströmin pihvejä, sienikastiketta, perunamuusia, rakuunaporkkanoita, coleslawsalaattia, vihersalaattia, kurkkusalaattia, sämpylöitä ja ruokajuomat sekä jälkiruuaksi mustaherukkamousse ja kahvi. Lounaan hinta on aikuisilta 12 euroa ja 5-12-vuotiailta 4,50 euroa.

2021-09-29 10:28:00.0