Tältä sivulta löydät kuorojen harjoitusaikataulut sekä mahdolliset ohjelmistolinkit.

Lapsikuoro Viljavat
Lapsikuoro Viljavat harjoittelee ja esittää hengellisiä lasten- ja nuorten lauluja leikin kautta, yksi- tai kaksiäänisesti. Lapsikuoro on tarkoitettu kaikille niille lapsille ja nuorille, joiden äänenmurros ei vielä ole alkanut. Lukutaidosta on apua. Lapsikuoro harjoittelee Marinkaisten rukoushuoneella keskiviikkoisin klo 15:30-16:15.

Gospelkuoro Valo
Gospelkuoro Valo harjoittelee ja esittää pääosin suomalaista kevyempää hengellistä musiikkia neliäänisesti (sopraano, altto, tenori, basso). Kuoro on tarkoitettu aikuisille ja niille nuorille, joiden äänenmurros on alkanut. Gospelkuoro harjoittelee perjantaisin Marinkaisten rukoushuoneella klo 17:30-19:00

Yhteiskuoro
Varsinaisten kuorojen ohella on silloin tällöin johonkin tiettyyn jumalanpalvelukseen liittyviä kuoroharjoituksia, esimerkiksi kansanlaulukirkon, hoosianna-kuoron ja oopperajumalanpalveluksen harjoituksia. Näihin harjoituksiin ovat tervetulleita paitsi molempien kuorojen laulajat perheineen, myös sellaiset laulajat, jotka eivät pysty sitoutumaan säännölliseen kuoroharjoitteluun.

Tule rohkeasti mukaan tai ota yhteyttä!

Seuraavat kuoroharjoitukset

Viljavat ke 1.11. klo 15:30