Kuvakoosteessa mies ja Raamattu, kahden rukoilevan kädet ja risti kahvimukissa.

Aikuisille

Seurakunta tarjoaa aikuiselle seurakuntalaiselle monenlaisia kerhoja ja piirejä elämää rikastuttamaan. Mielekkään tekemisen ja mukavan seuran lisäksi piirit ja kerhot tuovat mahdollisuuden oman itsen hoitamiseen ja hengellisen elämän syventämiseen.

Juttukaffila

Juttukaffila palvelee Lohtaja-talossa, Alaviirteentie 4 B. Kaffilan tuotto menee Lohtajan seurakunnan diakoniatyön sekä nimikkolähettien työn hyväksi.

• maanantaisin klo 10.00–12.00
  • vapaaehtoinen kahvimaksu
  • suolaista ja makeaa, tarjottavat vaihtelevat

Kaffilan aikana mahdollisuus osallistua yhteisadressiin. Varaa yhteisadressiin käteistä rahaa.

Tervetuloa Juttukahvilaan vapaaehtoiseksi kahvittajaksi. Ota yhteyttä diakoniatyöntekijään p 0503147393.

Miesten illat

• Miesten ilta kuukauden viimeinen keskiviikko klo 18 pappilassa, Alaviirteentie 105.
  • Ilta alkaa kodassa makkaranpaistolla ja jutustelulla. Mahdollisuus myös saunoa.
  • Illan aihe ja alustus pappilassa sekä kahvit. Vapaaehtoinen kahvimaksu.
  • Miesten iltojen vapaaehtoisina vetäjinä toimivat Samuli Anttila ja Heikki Niemi.