Parisuhteen palikat pohdintaan

Kahden ihmisen kädet yhdistävät kaksi soikeaa kiveä sydämeksi.

Lohtajan seurakunta järjestää perjantaina 14. huhti-kuuta Parisuhteen palikat -illan Lohtaja-talossa. Illassa
pohditaan yhdessä Leena Harjunpään ja Martti Nykäsen johdolla, millaisista asioista toimiva parisuhde koostuu.
Ilta alkaa maukkaalla iltapalalla. Tarjolla on myös loistavaa musiikkia,
jota esittävät Suvi ja Samuel Lindell.

Voit tulla tapahtumaan yksin tai yhdessä jonkun kanssa. Lastenhoidosta ei tarvitse huolehtia, sillä seurakunta järjestää lastenhoidon tilaisuuden ajaksi. Lastenhoitoon tulee ilmoittautua viimeistään 11.4. seurakunnan lastenohjaaja Milla Järvelälle numeroon  050 3147 381. Muuten tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua.

Ihmissuhteet ovat nykyaikana erityisen tärkeitä. Yksinäisyys lisääntyy, ja syrjäytymisen riski on todellinen. Siksi ilta on tarkoitettu kaikille halukkaille asuinpaikasta riippumatta.
Ajatus tällaisista illoista syntyi tarpeesta kehittää aikuistoimintaa Lohtajan seurakunnassa. Aikuisten toiminta oli katkennut koronan takia, joten työyhteisön ajatuksena on aloittaa ne uudestaan isompien tapahtumien muodossa. Koronan tuoma eristäytyneisyyden aika vaikutti myös tarpeeseen puhua ja kuulla parisuhteiden ja ihmissuhteiden haasteista sekä niiden rakentumisesta.
Lohtajalla on aikaisemminkin järjestetty tämän tapaisia iltoja, mutta siitä on jo aikaa. Siksi nähtiin tärkeänä puhua jälleen näistä teemoista. Toivottavasti mahdollisimman moni tulee mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Parisuhteen palikat -ilta
pe 14.4. klo 18