Pappilan pihapippalot piristävät päähineillään

Rennossa koko perheen tapahtumassa on hattupakko

Hattuja rivissä myyntikojussa.

Miltä kuulostaa hyvät tarjoilut ja rento meininki vanhojen sekä mahdollisesti myös uusien tuttavien seurassa puutarhassa? Pappilan pihapippalot on suunniteltu juuri näiden toiveiden täyttämiseksi.

Luvassa on monenlaista viihdykettä iloiseen toukokuiseen iltaan.
Livemusiikki takaa svengaavan tunnelman. Kansainvälinen bändi, hanuristi Juha Orjala sekä paikalliset kokoonpanot - lapsikuoro Viljavat, Gospelkuoro Valo ja nuorten bändi - vastaavat illan musiikista.
Vatsan täytteeksi on tarjolla sekä suolaista että makeaa. Grillivartaat, lätyt lisukkeineen sekä pop cornit ja kupliva juoma katoavat parempiin suihin. Paikalla on ihka oikea popparikone. Tarjoilusta voi halutessaan sujauttaa vapaaehtoisen maksun säästöpossuun.
Lasten pomppulinna pompauttaa hien pintaan viileämmälläkin kelillä, ja puutarhaa kiertävältä polulta löytyy hengellisiä pysähdyspaikkoja.
Seurakunnan työntekijät esittäytyvät epätavallisten kysymysten avulla. Voit ehkä oppia heistä jotain uutta.

Tapahtumassa  on hattupakko. Paras hattu palkitaan sekä aikuisten että lasten sarjassa. Kaikilla iltaan osallistujilla on äänioikeus parhaiden hattujen valinnassa.
Paikalla on myös kirppisperäkärry, jonka tuotto menee seurakunnan nimikkolähettien tukemiseksi. Voit myös lahjoittaa kirpputoritavaraa peräkärryyn.

Lähtekää porukalla mukaan hauskaan koko perheen tapahtumaan. Myös yhdistykset ja yhteisöt ovat tervetulleita, samoin väki yli seurakunta- ja paikkakuntarajojen.
Sateen sattuessa etsitään lähistöltä kattoa pään päälle.

Pappilan pihapippalot

to 19.5. klo 18 Lohtajan pappilan puutarhassa