Kierrättämällä tukea lähetystyölle

Lohtajan seurakunnan lähetyksen pöytä numero 64 löytyy Kokkolan Ykköskirppikseltä. Lahjoituksia otetaan vastaan. Pöydän tuotto ohjautuu lähetystyölle.

Kirpputoripöytä.Lohtajan seurakunnan lähetyksellä on myyntipöytä Kokkolan Ykköskirppiksellä. Kirpputoripöydän numero 64 myyntitulot lahjoitetaan kokonaisuudessaan seurakunnan lähetystyölle.

Tempaus sai alkunsa syyskuun alussa Lohtaja-talon pihalla järjestetyistä peräkärrymyyjäisistä.
- Seurakuntalaiset saivat tuoda myytävää tavaraa peräkärryyn. Se oli positiivinen kokemus, joten seuraavaksi lähetyksen vastuuryhmä päätti kokeilla kirpparia, kertoo Lohtajan seurakunnan lähetyksen vastuuryhmän puheenjohtaja Helena Räisänen.

Ykköskirppiksen myyntipöytä täydentyy jatkuvasti saatujen lahjoitusten mukaan.
- Korona-aikana on ollut aikaa siivota kotona. On ehkä löytynyt jotain itselle tarpeetonta, mikä voi olla toiselle aarre. Lähetyksen kirppispöydän kautta tästä tarpeettomasta voi tulla iso siunaus, Räisänen vinkkaa.
Lahjoituksia vastaanotetaan edelleen. Yhdyshenkilönä toimii Helena Räisänen, p. 0400 618 774.
- Muista myös käydä shoppailemassa lähetyksen kirppispöydällä.

Ykköskirppis, pöytä 64
Pitkänsillankatu 12