Viattomien lasten päivän retriitti

Valkoinen kynttilä meren rannalla.

Lohtajan seurakunta järjestää retriitin viattomien lasten päivänä maanantaina 28. joulukuuta klo 9-18 Ohtakarin leirikeskuksessa. Retriitin teemana on Pakolaisena - Valoa kohti.

Retriitissä on mahdollisuus hiljentymiseen, lepoon, Jumalan Sanan kuulemiseen ja yhteyteen hienossa ympäristössä. Retriitissä voi nauttia hyvästä ruuasta ja musiikista. Osallistujilla on myös mahdollisuus henkilökohtaiseen puolen tunnin mittaiseen keskusteluun ohjaajien kanssa. Ohjaajina toimivat kirkkoherra Antti Lapinoja, kanttori Heli Huuki sekä retriittiemännät Eeva Puutio ja Marita Karhula.

Retriittiin tarvitaan mukaan lämmin, rento vaatetus, villasukat, matkahuopa ja ulkoiluasu. Retriitin hinta on 40 euroa. Tiedusteluihin vastaa Eeva Puutio, p. 050 5216 220 tai eeva.puutio@gmail.com. Hänelle voi myös ilmottautua mukaan retriittiin 14. joulukuuta mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan myös mahdolliset erityisruokavaliot.

Päivän ohjelma

9.00 Saapuminen, alkuinfo ja kahvi